18 april 2016
Inhoud
 Lezing Marloes van Doorn
Aanstaande woensdag: Pro•Lezing Sanne Evertse van Millford: Packaging Design

klik hier voor een webversie.

 
Lezing Marloes van Doorn



Met veel enthousiasme en sprekende voorbeelden van haar werk vertelde Marloes van Doorn afgelopen donderdag over haar werk als creatieve fotografe. Met haar uiteenlopende, en vaak spraakmakende, fotografieprojecten liet ze haar bevlogenheid als fotografe zien. Liefde, leven en schoonheid zijn drie uitgangspunten voor haar projecten waarbij ze de zo dicht mogelijk bij de mens wil komen. Dat dat haar op haar bijzondere manier lukt werd duidelijk door de levendige interactie tijdens haar lezing. Marloes fotografeert in binnen-, en vaak, in het buitenland en kan daar sprankelend over vertellen en vooral ook laten zien getuige haar zeer creatieve fotoprojecten.

  Naar boven   
 
Aanstaande woensdag: Pro•Lezing Sanne Evertse van Millford: Packaging Design

Pro•Lezing 8: Sanne Evertse.
Elke dag wandelen we door de supermarkt om boodschappen te doen. De schappen zijn afgeladen met producten van tal van verschillende merken. Lastig om je daar als merk te onderscheiden. Het brand identity bureau Millford uit Leiden maakt dat onderscheid voor alle grote merken van Nederland. Zij geloven dat sterke merken uitblinken in het waarmaken van de dromen en verlangens van mensen. Dat ze wérkelijk bijdragen aan de quality of life.  
Sanne Evertse is strategy director bij brand identity bureau Millford (millford.nl) en is gespecialiseerd in merkidentiteit, organisatiecultuur en communicatie.
Haar lezing zal gaan over communicatie strategie aan de hand van merken als Haust en Pickwick Ice Tea. Voorheen was Sanne werkzaam bij communicatiebureau Het Stormt.

  Naar boven   
Nieuwsbrieven Archief