7 december 2014
Inhoud
 Inspirerende lezing van Ingrid Siliakus
Maandagavond 15 december start de cursus Muse!
Aanstaande donderdag lezing Hans P Brandt van Total Indentity

klik hier voor een webversie.

 
Inspirerende lezing van Ingrid Siliakus



Afgelopen donderdag presenteerde Ingrid Siliakus haar prachtige, internationale, vouwwerk. De aanwezigen konden ook zelf proberen uit een enkel vel papier een prachtig grachtengezicht te vouwen met zogenaamde dal- en bergvouwen. Makkelijk gezegd dan gedaan bleek. En dit waren slecht een paar vouwen... het werk van Ingrid, het vouwen van één vel papier was complex, bijzonder en geweldig. Niet voor niets prijkt haar werk op de voorkant van de New York Times en vinden we het terug in Moma. Een bijzondere presentatie van een bijzondere kunstzinnige vrouw.
 
  Naar boven   
 
Maandagavond 15 december start de cursus Muse!

Je kunt je nog inschrijven voor de cursus Muse die aanstaande maandag 15 december van start gaat. Het maken van website is nog nooit zo makkelijk gemaakt als het ontwerpen van een website met Muse. Peter Villevoye gaat je er alles tijdens deze cursus over vertellen en laten zien. Je kunt tijdens de lessen en erna direct aan de slag met het maken van de mooist vormgegeven websites. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Anita Stroes, 030 280 80 70 of per mail: astroes@glu.nl

 
  Naar boven   
 
Aanstaande donderdag lezing Hans P Brandt van Total Indentity

Hans P Brandt, Marketing strategist, Group CEO Total Indentity:

Economische, technologische en maatschappelijke ontwikkelingen vragen aanpassing, verbetering en vernieuwing van uw organisatie. Bestaande routines raken achterhaald en uw adaptief vermogen wordt op de proef gesteld. Samen met onze opdrachtgevers beschouwen we deze dynamiek intern als ook in de omgeving als uitdaging. Opdrachtgevers willen de bestaande vraag blijven bedienen en op verandering kunnen inspelen om blijvend klantwaarde te creëren. Men wil de eigen organisatie perspectief bieden op ontwikkelingen in plaats van er op te reageren…

In mijn presentatie wil ik een kleine reis maken door de ontwikkeling van corporate identity en onze projecten BAM, Hyundai, 52 degrees, TSS en GustoMSC bespreken.

Hans P Brandt, Marketing strategist, Group CEO, studeerde Semiotiek & Visuele Communicatie aan de Berlijnse Universiteit der Künste. Nog tijdens zijn studie werd hij daar aangesteld als docent voor ‘Geprogrammeerd Design’. In 1984 werd hij medewerker aan het Institut für Visuelle Kommunikation und Design (Berlijn). Na werkzaam te zijn geweest in Amsterdam en Zürich kwam hij in 1988 naar Total Design (tegenwoordig Total Identity), waar hij nu DGA is. Onder zijn leiding heeft Total Design een koerswijziging doorgemaakt van een bureau dat zich voornamelijk met design bezighield, naar een bureau dat werkt aan identiteits- en merkvraagstukken. Aan de basis van de werkzaamheden van Total Identity staan strategische verkenningen op het gebied van marketing, identiteit, imago en positionering en de visueel-communicatieve implicaties daarvan. Voornaamste werkvelden van Hans zijn het Nederlandse bedrijfsleven, vastgoed en de locale overheid.



Kom aanstaande donderdag vooral kijken en luisteren!

  Naar boven   
Nieuwsbrieven Archief